behappybby

Alla inlägg den 28 mars 2012

Av behappybby - 28 mars 2012 17:05

Nu sitter vi och tittar på tv, efter det ska jag springa  en runda om jag hinner för jag behöver  plugga lite till No provet på fredag.Om jag inte hinner med att jogga får jag väll springa lite på rullbandet eller vad det heter. Känner värkligen för att sringa!! Men det är ju så fint väder så man vill ju springa ute. Är också sugen på att simma, det va ett tag sen jag gjorde det.           OM NI LÄSTE FÖRRA INLÄGGET SÅ VET NI VAD JAG FICK , BLOGGAR IFRÅN DEN NU! 

Av behappybby - 28 mars 2012 16:29

Ja då e det så här att ni undrar säkert vad vi sitter på för dator när vi bloggar ? 

Jag, Alicia då :P sitter vid en Macbook Pro 13 tumm (: väldigt smidig att ha med sig och så :D sen har VI en stationär också men den brukar jag inte andvända men Evelina gör men nu har hon fått en egen mac :D också 13 tumm. 

Hon är just nu över lycklig hahaha :P 

 


Japp där var den, hon fick den nu när vi kom hem från skolan, fett nice!  :D 


Men nu ska jag och Evelina snart titta på Ghost Whisper! hihi de är så 7kt bra! 

men det blir nog ett inlägg i pausena (: PUSS O KRAM! /Alicia;*


Av behappybby - 28 mars 2012 16:29

Alicia ska med börja på dans som jag. Så hon kommer att hålla på med konståkning och dans! Om ni vill veta mer om våra intressen så får ni komentera!  Snart kommer ett inlägg om vad jag har fått. SKIT GLAD.     Fick den nyss när jag kom hem!  

Presentation

Hej, vi är två tjejer på 14 och 15 år :) Läs våran blogg om vad vi tycker o tänker, och kommentera gärna!^^ puss ;*

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards