behappybby

Alla inlägg under mars 2012

Av behappybby - 17 mars 2012 13:35

Ligger i sängen med huvudvärk ! Har nyss tittat på Big Brother ! Fler som tittar på de? Det är skit roligt :D 

Men just nu fryser jag, vet inte om det bara är jag eller det är svinkallt ! 

Aa, iaf så hade jag behövt (stavning?) springa, har liggat lite på lat sidan käns det som ;P men det blir nog bara en tur på spring bandet i kväll om jag känner mig bättre ! 

/ Alicia;*

Av behappybby - 17 mars 2012 10:00

titta den här tröjan på denna sidan 

http://shop.lager157.com/157-hood-ley-p-4170-c-397.aspx

Älskar den ! Har sett jätte många snygga på denna sidan men gillade denna mäst! 

Vad tycker ni  ? Kommentera ! 

Kommer nog updatera mycket i dag för jag har ont i huvudet ! :/ 

Och tack för kommentaren i går! :D

PUSS! / Alicia;*  

Av behappybby - 16 mars 2012 18:48



Canon EOS 1000 D


Vi är riktigt nöjda !! Puss / Alicia;* 

Av behappybby - 16 mars 2012 16:48

Ja kameran! Vi skulle lägga ut bild på den men är på mobilen nu så kan inte just nu men ville göra ett lite snabbt inlägg i alla fall Evelina är i väg hos en kompis nu så har ännu tråkigare (n) men aja snart ska jag titta på ghost whisper på tv 11. Det är riktigt bra ! Puss så ses vi senare ! /Alicia ;*

Av behappybby - 15 mars 2012 11:26

Media Markt nästa!! Om tjugo minuter är vi där :D Lägger in en bild sen då!!:D puss! / Alicia ;*

Av behappybby - 15 mars 2012 11:02

Torsdag i dag ! 

Japp, i dag ska vi till Media markt och köpa Kamera! 

Jätte GLAD! :D Några tips på vilken som är bra? 

Men system kamera ska vi iaf ha ! vi hade en digetal kamera innan men aa, den gick ju sönder   

Har hört att Canon är bra så om det inte är ngr andra förslag så tror jag att det blir en sådan ! :D 

Men nu ska jag gå puss o hej ! / Alicia :* ♥

Av behappybby - 15 mars 2012 10:14

Nyss vaknat och nu sitter jag här och bloggar!  Kompisen som skulle komma igår kunde inte komma. :/ 

Vi hade ju ingen kamera, och det har vi fårtfarade inte men vi har fått ett present kort till media makt. ( stavning  ).

Så om ni vet någon bra system kamera så kommentera! ;)) // Evelina ♥ 

Av behappybby - 14 mars 2012 21:42

Va ute och sprang innan, som jag skrev. Hur långt vill jag inte säga, för då käns det som om jag skryter. Som Alicia gjorde i förra inlägget. ;))  HAHHAH,  men vi är ju lite skryttiga. xd 

Det här inlägget käns meningslöst, men vi dampar..    HAHHAHA.  Snart kommer en kompis till oss, vi ska titta på någon film. ;)   // Evelina    ( Tack alla som komenterat och tittat på bloggen idag ) ♥

Presentation

Hej, vi är två tjejer på 14 och 15 år :) Läs våran blogg om vad vi tycker o tänker, och kommentera gärna!^^ puss ;*

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards