behappybby

Alla inlägg under mars 2012

Av behappybby - 14 mars 2012 21:35

JA, nu har jag fått den lilla paketen. det var som jag trodde, en sådan berlock! blev jätte glad ! :D 

Ibland är det tur att vara smart så man får massa saker ! :D 

Är iaf en av dom smartaste i klassen, vill inte skryta men det bara e så ! ;) 

Puss ;*   

Av behappybby - 14 mars 2012 18:20

NEJ MEN FY! :((          http://www.youtube.com/watch?v=Y4MnpzG5Sqc  // Alicia 

Av behappybby - 14 mars 2012 18:10

Aha, då blir det ett inlägg till, ni kanske har märkt att vi båda har tråkigt. Men det är ju så underbart väder så jag tänkte ut och springa en runda.  Hur långt vet jag inte!! :)  

Men sen vill jag bara länka den här fina bloggen! : http://lillajosse.blogg.se/  . Jätte kul att du komenterade Josse, fortsätt gärna med det! ;)   Men puss och hej leverpastej  // Evelina ♥ 

Av behappybby - 14 mars 2012 18:10

Aha, då blir det ett inlägg till, ni kanske har märkt att vi båda har tråkigt. Men det är ju så underbart väder så jag tänkte ut och springa en runda.  Hur långt vet jag inte!! :)  

Men sen vill jag bara länka den här fina bloggen! : http://lillajosse.blogg.se/  . Jätte kul att du komenterade Josse, fortsätt gärna med det! ;)   Men puss och hej leverpastej  // Evelina ♥ 

Av behappybby - 14 mars 2012 17:06





Fick blommor i dag!  

Och då undrar  ni nog från vem? hoppas jag iaf haha !  

Det var från "min släkt" eller vad man kan säga i usa ! det är typ min mamma's kusin elr ngt :D För att vi hade ett stort prov i skolan och jag fick bara ett fel av 65 p. 

Senare ska jag oxå få ngt av mamma ! tror det är några nya Thomas Sabo berlocker.. Sa i helgen att jag ville ha:


För jag åker ju konståkning ! jau, men nu ska jag äta lite. puss hej !  

// ALICIA !     

Av behappybby - 14 mars 2012 16:55

Jag skulle ju tipsa bloggar varje dag, men efter som att ni är så dumma och inte kommentera så får jag bästemma vilka bloggar som ska bli tipsade ! Vi har inte bloggat på några veckor för att INGA kommenterar eller kolla ens. Så va snälla och tipsa bloggen. Om jag får en kommenatar så gör jag min februari favoriter efter som att det va första maj några dagar sen! :))   Här kommer bloggar som jag vill tipsa


1. http://misslisibell.se/   


Det blev bara en blogg idag! Men om ni komenterar era bloggar så kan jag ju tipsa dom! ;)   // Evelina






Av behappybby - 1 mars 2012 17:22

Jag kom nyss på att jag kan tipsa era bloggar, så om ni skriver er blogg som en komentar så kan jag  göra inlägg där jag länkar dom. Sen kan jag skriva lite vad jag tycker om din  blogg.  Vad tycker ni om iden ? Jag tycker den va bra! ;)   // Evelina ! 

:))

Av behappybby - 1 mars 2012 17:12

Vi har inte bloggat några dagar, vet inte vf !! Men lovet är tyvärr slut :/ 

Min kamera gick inte och laga så vi ska köpa en nya! :)  Så när vi får en ny kommer det bilder oftare,

( som inte är från google :P )  // Evelina     

Presentation

Hej, vi är två tjejer på 14 och 15 år :) Läs våran blogg om vad vi tycker o tänker, och kommentera gärna!^^ puss ;*

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards