behappybby

Alla inlägg den 11 januari 2013

Av behappybby - 11 januari 2013 22:03

Ni får gärna skicka in frågor för det är väldigt kul att svara på, och komentera gärna inläggen med. det är ju bara kul! // Evelina ♥

Av behappybby - 11 januari 2013 21:47

Ja, idag är det som sagt fredag och jag har inte gjort något speciellt idag. Har varit och fikat med Lina och min syster Alicia. Jag fickade på en varm chocklad med grädde och någon sorts chocklad tårta, mycket CHOCKLAD! Men just nu sitter jag och skypar med några vänner fast dom ska snart gå och titta på film, så jag får väll med titta på någon film med Alicia, men villken? Skriv gärna en komentar om ni har några bra filmer att tipsa om.


GOTT NYTT ÅR FRÄSTEN! Jag skulle skrivit det i början av inlägget med nu blir det så här istället! Har ni något/några nyårslöften? Själv har jag inga. Ett år hade jag att inte äta godis men det gick ju sådär...


Jag kollade på besökarna eller vad det heter på bloggen och det var typ 0-2 haha, inte jätte kul att blogga när ingen kollar så ni får GÄRNA tipsa bloggen, till kompisar och sånt. Fast det är ju inte så konstigt att vi har så lite besökare när vi knappas bloggar. Men vi hinner inte alltid och ibland har vi inte lust när ingen kollar. Men om vi får lite fler besökare så blir det ju roligare! Ska även försöka att blogga mer, för jag kan ju faktiskt inte skylla på att ingen läser när man inte lägger ut något... 

Men nu blev detta inlägget lite långt och jag hoppas att någon av dom som läser bloggen årkar läsa detta inlägget!  //Evelina ♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej, vi är två tjejer på 14 och 15 år :) Läs våran blogg om vad vi tycker o tänker, och kommentera gärna!^^ puss ;*

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards